23 Νοεμβρίου 2024

Επιστολή ομάδας γονέων 2ου Γυμνασίου και η απάντηση της Ένωσης

Λάβαμε εχθές το βράδυ στο email της Ένωσης, ως ένας από τους παραλήπτες, επιστολή από ομάδα γονέων του 2ου Γυμνασίου η οποία συνοδευόταν από το παρακάτω εισαγωγικό σημείωμα:

Καλησπέρα σας, Ονομάζομαι Μιχάλης Γρύλλης και εκπροσωπώ μια Ομάδα Γονέων μαθητών του 2ου Γυμνασίου Καισαριανής. Βρείτε συνημμένα επιστολή μας προς ενημέρωσή σας η οποία εκτός των άλλων θα θέλαμε να δημοσιευτεί στο site και facebook τόσο της Ένωσης όσο και του Συλλόγου Γονέων του 2ου Γυμνασίου.

Επειδή όμως η ανακοίνωση πέραν από τις πολιτικές θέσεις που εκφράζει, έχοντας κάθε δικαίωμα βεβαίως, έθετε και κάποια ερωτήματα, η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων τη δημοσιεύει, απαντώντας και στα ερωτήματα αυτά.

Δείτε εδώ την επιστολή της ομάδας γονέων του 2ου Γυμνασίου

Γνωστές και άγνωστες διαδρομές

Ξεκινάμε από το τέλος μιας διαδρομής.

Στις 24 Ιανουαρίου 2021 πραγματοποιήθηκε μια συνάντηση του 15μελούς του 2ου Γυμνασίου Καισαριανής με εναπομείναντα μέλη του Συλλόγου Γονέων του σχολείου, με θέμα την ΑΠΟΦΑΣΗ των παιδιών να πραγματοποιήσουν κατάληψη στο σχολείο με την έναρξη των δια ζώσης μαθημάτων την 1η Φεβρουαρίου. Τα ίδια τα παιδιά ζήτησαν από τον Σύλλογο να πραγματοποιηθεί αυτή η συνάντηση. Τα μέλη του Συλλόγου εξήγησαν στα παιδιά την αντίθεσή τους στην κατάληψη. Τα αιτήματα που παρουσίασαν τα παιδιά ήταν τα εξής:

  • Δύο βάρδιες καθαριότητας ανά σχολείο.
  • Να αναζητηθούν ή να δημιουργηθούν κατάλληλοι χώροι για να είναι όλα τα τμήματα 15άρια (15 μαθητές ανά τμήμα).
  • Να δοθούν 20.000 € από τον Δήμο στα Σχολεία.
  • Να γίνουν επαναληπτικά μαθήματα, να μην γράψουν τα παιδιά εξετάσεις για το 1ο 4μηνο κ.α.

Ουσιαστικά ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ προσπάθησαν να πείσουν τα παιδιά να αναβάλλουν την κατάληψη, να ανοίξει το σχολείο κανονικά, να συζητηθούν τα αιτήματά τους με την Διευθύντρια αλλά και με τους υπόλοιπους συμμαθητές τους.

Να τονίσουμε εδώ ότι προσπαθούμε να σας μεταφέρουμε μια εικόνα εντελώς επιγραμματικά. Οι πληροφορίες που έχουμε είναι από προφορικές συνομιλίες με τα ίδια τα παιδιά και από συζητήσεις με κάποια μέλη του Συλλόγου, καθώς δεν ήμασταν παρόντες στις συναντήσεις και εδώ ακριβώς θα θέλαμε να εστιάσουμε την προσοχή σας.

Τυχαίνει να γνωρίζουμε κάποια πράγματα απλά και μόνο, επειδή κάποιων τα παιδιά είναι μέλη του 15μελούς. Σε διαφορετική περίπτωση θα είχαμε και εμείς, όπως και οι περισσότεροι από εσάς μαύρο σκοτάδι.

Για μας λοιπόν η ιστορία μας ξεκινά κάπου στα μέσα Δεκέμβρη.

Κάποιος, κάποιοι, φανταζόμαστε η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων, γύρω στα μέσα Δεκέμβρη εμφανίζει κάποια αιτήματα και τα παρουσιάζει ως «Κοινό πλαίσιο αιτημάτων Εκπαιδευτικών, Γονέων, Μαθητών σε Γυμνάσια και Λύκεια της Καισαριανής». Το κοινό πλαίσιο διαμορφώθηκε λέει, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι ίδιοι σε ανακοίνωσή τους, σε κοινή τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 28 Δεκέμβρη. Το υπογράφουν, αφού το έχουν ψηφίσει, Σύλλογοι Γονέων και κηδεμόνων, Σύλλογοι Εκπαιδευτικών και 15μελή συμβούλια Γυμνασίων και Λυκείων.

Είμαστε έτοιμοι λοιπόν. Μέσα Ιανουαρίου και αφού έχει ήδη φημολογηθεί το άνοιγμα των σχολείων την 1η Φεβρουαρίου, ξεκινούν να εμφανίζονται οι πρώτες ανακοινώσεις σε site συλλόγων και Ένωσης Γονέων και κηδεμόνων. Τα αιτήματα έχουν ως εξής:

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ:

  • Δύο βάρδιες καθαριότητας ανά σχολείο και να εξασφαλιστεί η μονιμοποίηση του καθαριστικού προσωπικού.
  • Να μοιραστούν τώρα σε όλα τα σχολεία, με επάρκεια όλα τα αναλώσιμα (καθαριστικά, απολυμαντικά, αντισηπτικά κ.α.) χωρίς να επιβαρυνθούν τα ταμεία των σχολείων. Υλοποίηση της απόφασης της Δ.Ε.Π για επιχορήγηση των Σχολικών Επιτροπών με 20.000€ έκαστη.
  • Να ανοίξουν τώρα όλα τα τμήματα που έκλεισαν (1ο & 2ο Λύκειο) για να αποσυμφορηθούν  τα τμήματα που έχουν έως και 27μαθητές στην τάξη. Να αναζητηθούν ή να δημιουργηθούν κατάλληλοι χώροι για να αποσυμφορηθούν πολυπληθή τμήματα σε όλα τα σχολεία, όπου υπάρχουν (π.χ. Δημοτικά Βενιζέλου). 15άρια τμήματα
  • Να γίνουν τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών. Να μην υπάρξει άλλη χαμένη ώρα. Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά σε όλα τα σχολεία, σε όλες τις δομές εκπαίδευσης.
  • Δωρεάν επαναλαμβανόμενα τεστ σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και προσωπικό.
  • Άμεσο και κατά προτεραιότητα εμβολιασμό των εκπαιδευτικών

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:

  • Καμιά τηλεαπουσία, καμιά τηλεαξιολόγηση.
  • Να εξασφαλιστεί όλος ο τεχνολογικός εξοπλισμός για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την ισότιμη πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ:

  • Αναπροσαρμογή της ύλης ανά τάξη και μείωση της εξεταστέας ύλης. Μόλις ανοίξουν τα σχολεία να γίνει επανάληψη των μαθημάτων που διδάχτηκαν εξ’ αποστάσεως και να ξεκινήσει η ενισχυτική διδασκαλία στα γυμνάσια και η πρόσθετη διδακτική στήριξη στα λύκεια.
  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων! Να είναι στην ευχέρεια του καθηγητή, που εκείνος είναι που γνωρίζει τους μαθητές του καλύτερα από τον καθένα, να καθορίσει την εξεταστέα ύλη και τα θέματα των εξετάσεων.
  • Ορισμός τώρα της εξεταστέας ύλης για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου & καμία αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
  • Κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Στις 21 Ιανουαρίου, ημέρα Πέμπτη, εμφανίζεται αντιπροσωπεία Μαθητών και Εκπαιδευτικών στο Δημαρχείο Καισαριανής για να καταθέσει το κοινό αυτό πλαίσιο αιτημάτων. Στην ανακοίνωσή τους μια μέρα μετά, διαβάζουμε για παρουσία αστυνομίας, χαρακτηρίζοντας υπαίτια για αυτό την Δημοτική Αρχή και αφήνουν να εννοηθεί ότι ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος δεν τους συνάντησε λόγω φόρτου εργασίας. Τέτοια αδιαφορία……δυσκολευόμαστε να το πιστέψουμε……

Αισίως φτάνουμε στο χτες, 23 Ιανουαρίου 2021, όπου εντελώς τυχαία, κάποιοι γονείς μαθαίνουμε ότι οι μαθητές του 15μελούς του σχολείου μας ετοιμάζονται για κατάληψη, με την έναρξη της δια ζώσης εκπαίδευσης την 1η Φεβρουαρίου.

Εξ’ ατομικευμένα προσπαθούμε οι γονείς να εξηγήσουμε στα φουσκωμένα μυαλά των παιδιών μας το παράλογο του πράγματος. Μετά από 3 μήνες κλειστών σχολείων, κατάληψη με το άνοιγμά τους, θα ήταν εγκληματικό λάθος που θα αδικούσε και το όποιο λογικό των αιτημάτων τους.

Προς τιμήν τους τα εναπομείναντα μέλη του Συλλόγου προσπάθησαν στην συνάντηση που είχαν με τα παιδιά να τα πείσουν για το ίδιο ακριβώς πράγμα. Να τους εξηγήσουν το παράλογο μιας κατάληψης από την πρώτη ημέρα ανοίγματος των σχολείων και ότι τα αιτήματά τους, σήμερα που μιλάμε, δεν έχουν βάση γιατί στο εν τω μεταξύ κάποια έχουν μερικώς ικανοποιηθεί. 

Ο λόγος της μέχρι τώρα μακροσκελής εισαγωγής ήταν για να μπορέσουμε να σας περιγράψουμε το κατά την γνώμη μας θολό τοπίο καταγραφής αιτημάτων, δημιουργίας ψηφισμάτων και επικοινωνίας αιτημάτων και καταγγελιών σε μια πολύ ευαίσθητη περίοδο για τα ίδια μας τα παιδιά.

Άθελά τους ή ηθελημένα κάποιοι (αυτό θα το κρίνεται εσείς) μεθοδεύουν και δημιουργούν κλίμα αναταραχής, δυσκολεύοντας και την ζωή αλλά και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και των καθηγητών. Οι συνθήκες διδασκαλίας, οι δομές σε όλα τα επίπεδα δεν είναι και οι καλύτερες δυνατές, κανείς δεν λέει το αντίθετο. Αλλά δεν είμαστε σίγουροι ότι διαμαρτυρόμαστε για τις όποιες ατέλειες για να βρούμε λύσεις ή για να δημιουργούμε κλίμα για λόγους πολιτικούς, ιδεολογικούς ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το.

Και ρωτάμε λοιπόν ως γονείς:

  • Ποιοι ψηφίζουν,  τί ψηφίζουν και κατά πόσο νομιμοποιούνται να το κάνουν αυτό ?
  • Ποιοι ενημερώνουν, πως ενημερώνουν,  πού  και πότε ενημερώνουν…..?
  • Υπήρχαν σε όλο το προηγούμενο διάστημα τηλεφωνικές συνελεύσειςμε το 15μελές, με πρωταγωνιστή και κύρια ομιλήτρια την Πρόεδρο του Συλλόγου, για να συζητήσουν διάφορα θέματα που έχουν στο σχολείο τους.

Πως παρουσιάζονται αυτά τα θέματα στα παιδιά;  Τί τους λέμε;  Πως ενημερώνονται οι υπόλοιποι γονείς για αυτές τις συναντήσεις ;  Δεν θέλουμε να μιλήσουμε για χειραγώγηση ούτε για καθοδήγηση γιατί είναι επικίνδυνες λέξεις. Θέλουμε όμως να ρωτήσουμε, αν και κατά πόσο νομιμοποιείται η Πρόεδρος και η κάθε Πρόεδρος ή μέλος Συλλόγου, να μιλά με τα ανήλικα να θυμίσουμε παιδιά μας χωρίς να έχει προηγηθεί συνέλευση γονέων, χωρίς να γνωρίζουμε τις αποφάσεις, χωρίς να έχουν πάρει θέση και οι υπόλοιποι γονείς επί των αιτημάτων κλπ. Δεν υπάρχει ουσιαστικά κανένας διάλογος μεταξύ Συλλόγου και γονέων. Δεν υπάρχουμε πουθενά στον χάρτη.

  • Με ποιο δικαίωμα και ποιος αποφασίζει ποιες αντιπροσωπίες και πότε θα επισκεφτούν τον Δήμο, εξ ονόματός μας;
  • Ποιος είναι αυτός σε τελική ανάλυση που σχεδιάζει όλα αυτά;
  • Μια σειρά προσώπων,  ανακυκλώνονται τα ίδια και τα ίδια, ξανά και ξανά σε κατ’ επίφασιν και κατ’ όνομα μόνο αντιπροσωπείες. Πραγματικά αντιπροσωπεύουν κάποιους και ποιους;
  • Ενημερώνονται και πως οι Διευθυντές των σχολείων;  Γνωρίζουν για συναντήσεις, ψηφίσματα, αιτήματα κλπ. Η ανάγκη σωστής επικοινωνίας με τους διευθυντές είναι, όχι για να επιβάλλουν απόψεις, αλλά για να υπάρχει καλύτερη ενημέρωση και αγαστή συνεργασία για την εξεύρεση λύσεων. Νομίζουμε συμβαίνει το αντίθετο, οι πρόσφατες ανακοινώσεις του Συλλόγου στοχοποιούν ακόμα και την ίδια την διευθύντρια, που ξαφνικά αντί να την έχουμε δίπλα μας, την τοποθετούμε απέναντί μας.
  • Και τέλος το χειρότερο από όλα. Τα ίδια τα παιδιά χωρίζονται μεταξύ τους. Η όποια αντίθετη άποψη επιφέρει στοιχεία εκφοβισμού (bullying). Ξαφνικά παιδιά με αντίθετη άποψη στοχοποιούνται, καθυβρίζονται από τους ίδιους τους συμμαθητές τους.  Στην τελευταία τηλεφωνική τους συνάντηση παιδιά που δεν ήθελαν την κατάληψη, δεν θέλετε να ξέρετε τι άκουσαν από τα υπόλοιπα που την ήθελαν…..

Δεν κατηγορούμε εννοείται τα παιδιά, κατηγορούμαι εμάς τους μεγάλους. Άλλοι με την αδιαφορία μας, άλλοι με μια ελαφρότητα στην σκέψη και στην δράση μας, άλλοι από άγνοια ίσως,  κάποιοι σαφώς επηρεασμένοι από τις ιδεολογικές και κομματικές μας πεποιθήσεις, οδηγούμε τα ίδια μας τα παιδιά σε λάθους δρόμους. Εμποδίζουμε την κανονικότητα να επανέλθει έστω και με αυτές τις ατέλειές της, προσπαθώντας να τις διορθώσουμε όχι μέσα από επικοινωνία, συνεννόηση και λογική στα επιχειρήματα και τα αιτήματά μας, αλλά μέσα από ακρότητες και υπερβολικές απαιτήσεις, μη υλοποιήσιμες που πιο πολύ οδηγούν σε τέλμα, παρά σε λύσεις.

Ζητάμε άμεσα γενική συνέλευση και στην συνέχεια εκλογές για την ανανέωση του συλλόγου τόσο σε πρόσωπα όσο και σε αντιπροσωπευτικότητα. Ας μην ξεχνάμε ότι από τα επτά μέλη του συλλόγου τρία με τέσσερα είναι ακόμη ενεργά. Δεν νομίζουμε τελικά ότι αυτά που γράφουν και ο τρόπος που λειτουργούν για εμάς είναι τελικά με μας. Νομίζω τελικά είναι χωρίς εμάς και αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί.

Ευχαριστώ   

Ομάδα Γονέων 2ου Γυμνασίου Καισαριανής

Η απάντηση της Ένωσης στην επιστολή:

Κύριε Γρύλλη,

Λάβαμε την επιστολή σας και το αίτημα να την δημοσιεύσουμε. Όπως πάντα η Ένωση δημοσιεύει τις επιστολές μελών, φορέων κ.λπ. με σκοπό την ολοκληρωμένη ενημέρωση της σχολικής κοινότητας και της πόλης γενικά. Στην επιστολή σας πέρα απο τις πολιτικές απόψεις που εκφράζετε, όπως έχετε δικαίωμα να το κάνετε βεβαίως, θέτετε και κάποια ερωτήματα, τα οποία και σας απαντάμε :

 1. Το Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων του 2ου Γυμνασίου είναι νόμιμο;

απ.: Ναι, το Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Γυμνασίου Καισαριανής έχει πλήρη απαρτία (4/7 μέλη) και εκπροσωπεί κανονικότατα ως ψηφισμένο όργανο έως και τις επόμενες εκλογές, τους Γονείς του Σχολείου. Σχετική απάντηση σας έδωσε και η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας όπου απευθυνθήκατε και παρακαλούμε για τη δημοσίευσή της, για την ολόπλευρη ενημέρωση των γονιών που ανησυχούν.

2.Τι γίνεται με τις γενικές συνελεύσεις των γονιών;

απ.: Από τις αρχές Οκτώβρη τα Δ.Σ κάποιων σχολείων (όπως π.χ του Σχολείου σας) είχαν ξεκινήσει διαδικασίες για σύγκληση Γενικών Συνελεύσεων. Οι διαδικασίες πάγωσαν καθώς εμποδίστηκαν από την αδικαιολόγητη απόφαση του Αντιδημάρχου Παιδείας να απαγορεύσει όλες τις Γ.Σ. μέσα στα σχολεία, παρότι δεν υπήρχε lockdown και παρότι σε άλλους δήμους οι γενικές συνελεύσεις γίνονταν κανονινκά!! Ακόμα και θεατρική παράσταση έγινε μέσα στην αίθουσα του Δήμου, όχι όμως Γενική Συνέλευση των γονιών…

Επανήλθαμε προτείνοντας στον Αντιδήμαρχο και το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΗΚ (έγγραφό μας με Αρ.Πρ. 30/2020) στις 5/10/20, την παραχώρηση της Αιολίας ή των Ξύλινων για τη διεξαγωγή Γ.Σ., που δεν είχαν περιορισμό της λειτουργίας τους ως υγειονομικοί χώροι. Είστε ο πλέον κατάλληλος άνθρωπος να μας ενημερώσετε -και εμάς και τους υπόλοιπους γονείς που μιλάτε- γιατί δεν έγινε δεκτό το αίτημά μας όντας αντιπρόεδρος της ΚΕΔΗΚ που διαχειρίζεται αυτά τα κυλικεία!

Για να διευκολυνθεί το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων να έρθει σε επαφή με τα μέλη του οφείλει ο κάθε διευθυντής να δώσει λίστα ονομάτων των γονιών, με τα στοιχεία επικοινωνίας για ενημέρωση, ΑΜΕΣΑ. Διαδικασία που εγκρίνει και η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και αντίστοιχη εγκύκλιος του Υπουργείου!

3. Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του εκάστοτε Γυμνασίου-Λυκείου μπορεί να συνομιλεί με το 15μελές;

απ.: Ναι, προβλέπεται και στον μαθητικό κανονισμό και στο καταστατικό του συλλόγου γονέων. Μπορεί να μιλά ανήλικος με ενήλικα; Το 15μελές συμμετέχει -δια αντιπροσώπων- στα Σχολικά Συμβούλια, μαζί με τον Σύλλογο Διδασκόντων και τον Σύλλογο των Γονιών. Εκπρόσωπός τους είναι μέλος της σχολικής επιτροπής β βάθμιας. Όλα αυτά τα όργανα απαρτίζονται απο ενήλικες. Απ’ όλα τα παραπάνω είναι σαφές ότι το 15μελές έχει λόγο και ευθύνη και πρέπει να απευθύνεται σε όλα τα άλλα τμήματα της σχολικής κοινότητας (γονείς, εκπαιδευτικούς διεύθυνση) για τα προβλήματα που προκύπτουν. Στο σχολείο σας και σε όλα τα σχολεία αυτές οι συνεργασίες γίνονται χρονια και μπορεί να αφορούν προβλήματα του σχολείου ή και εκδηλώσεις, χοροεσπερίδες, κ.α. Στο σχολείο σας το τελευταίο χρόνο έχουν γίνει κρίσιμες τέτοιες συναντήσεις όλων των μελών της σχολικής κοινότητας μεταξύ τους, για την τηλεκπαίδευση και τα τηλεδιαγωνίσματα, την θέρμανση, τις επισκευές, τους Η/Υ για την τηλεκπαίδευση κ.ά. 

Η όποια θέση/γνώμη του κάθε τμήματος της σχολικής κοινότητας, τα αιτήματά του και οι μορφές δράσης είναι απόφαση που παίρνεται αποκλειστικά από το ίδιο και μέσα απο τις δικές του συλλογικές διαδικασίες.

4. Υπάρχουν αιτήματα από την σχολική κοινότητα και ποιά είναι; πώς αποφασίστηκαν; Ποιά λυθηκαν και πώς;

απ.:  Η Ένωση Γονέων Καισαριανής πιστεύει ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα εν μέσω πανδημίας και δεν έμεινε με δεμένα τα χέρια. Όπως όφειλε και είχε δικαίωμα πήρε την πρωτοβουλία, μπροστά στις εξελίξεις στη Δευτεροβάθμια, (νέο νομοσχέδιο, τηλεκπαίδευση, άνοιγμα των σχολείων με όρους υγιεινής και ασφάλειας) και κάλεσε όλα τα Δ.Σ Γονέων των Γυμνασίων-Λυκείων και τα 15μελή σε τηλεδιάσκεψη στις 28/12/20. Στη συζήτηση συμμετείχαν μέλη απ’ όλα τα Δ.Σ Γυμνασίων και Λυκείων και εκπρόσωποι από τα αντίστοιχα 15μελή! Από τη συζήτηση που έγινε αναδείχθηκαν οι προβληματισμοί γονέων–εκπαιδευτικών και μαθητών και προτάθηκαν πρωτοβουλίες μπροστά στο άνοιγμα των σχολείων ώστε να αναδειχθούν ακόμα περισσότερο τα αιτήματα. Το ΚΟΙΝΟ ΑΥΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ βρήκε και την στήριξη του ΔΣ της Ζ’ ΕΛΜΕ (των εκπαιδευτικών των σχολείων μας) και έχει συζητηθεί σε όλα τα ΔΣ και τα 15μελή. Μάλιστα με τα αιτήματα αυτά προχωράμε σε κινητοποίηση στην Περιφερειακή Διεύθυνση και σε άλλες πρωτοβουλίες που θα παρθούν όπως οφείλουμε γιατί δεν υπάρχει, ούτε θα υπάρξει … η κανονικότητα που λέτε.

Σχετικά με το αν είναι επίκαιρα τα αιτήματα ή θολά ή μη ρεαλιστικά, ενδεικτικά αναφέρουμε:

για τα μέτρα ασφαλείας… τι το μη ρεαλιστικό, το ανεπίκαιρο και θολό έχει το αίτημα αυτό; Οι γονείς ήδη βάζουν στοίχημα πόσο θα μείνουν ανοιχτά τα σχολεία και θα ξαναπέσουν οι μαθητές στην βαρβαρότητα της τηλεκπαίδευσης.

– για την μείωση ύλης που ανακοινώθηκε, τελικά είναι η ίδια ύλη με πέρυσι. Οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί θέτουν ζήτημα μείωσης της ύλης και επανάληψης όσων έχουν διδαχθεί οι μαθητές μέσα στην τάξη. Τι το θολό;

– για την τηλεαξιολόγηση και τα τηλεδιαγωνίσματα, το Υπουργείο αφήνει θολά παραθυράκια

– το αίτημα για την διπλή πλήρη καθαριότητα σε όλα τα σχολεία, δεν είναι επίκαιρο αίτημα; Όπως μας πληροφόρησε ο ίδιος ο κος Αντιδήμαρχος στην τελευταία σχολική επιτροπή, τον Μάρτη θα λήξουν ξανά οι συμβάσεις των εργαζομένων. Είσασταν και εσείς στην συζήτηση ως μέλος της επιτροπής ορισμένο απο την Δημοτική Αρχή.

– για την ανάγκη να αναζητηθούν ή να δημιουργηθούν κατάλληλοι χώροι για να είναι όλα τα τμήματα 15άρια (15 μαθητές ανά τμήμα), είναι αίτημα που όχι μόνο δεν άκουσε ένα χρόνο τώρα το Υπουργείο, αλλά θεσμοθέτησε μέσα στο καλοκαίρι και την αύξηση των τμημάτων σε 27 μαθητές! Είναι δίκαιο αίτημα, ας βρουν λύση αυτοί που πρέπει. Σε κάθε περίπτωση το 2ο λοκνταουν ήταν χειρότερο παιδαγωγικά απο το 1ο!

– για το αίτημα να δοθούν 20.000 € από τον Δήμο σε κάθε σχολική επιτροπή, δηλαδή μόλις 1500-2000€ ανά σχολείο γιατί είναι μη ρεαλιστικό; Είναι μόλις το 10% από την επιπλέον χρηματοδότηση που πήρε ο Δήμος απο το κράτος ύψους 313.000€, για τέτοιους σκοπούς. Τα ποσά αυτά πρέπει να καλύψουν τις ανάγκες που τρέχουν, όπως δηλώνουν όλοι οι διευθυντές, οι εκπρόσωποι γονέων και άλλα μέλη των σχολικών επιτροπών που το έχουν ψηφίσει από τον Ιούνιο του 2020 και ακόμα περιμένουν!

– για το φιάσκο με τα αντισηπτικά σας παραπέμπουμε στις ανακοινώσεις μας, την αποκάλυψη της ένωσης για αποστολή ακατάλληλων και επικύνδυνων υλικών! Η απάντηση του ΕΟΦ δεν έχει τίποτα το θολό! Ως μέλος της σχολικής επιτροπής γνωρίζετε ότι ισχύει κάθε λέξη απο τις ανακοινώσεις μας και ότι ακόμα περιμένουμε στα σχολεία της β΄βάθμιας να έρθει νέα επαρκής παρτίδα αντισηπτικών λίγες μέρες πριν το άνοιγμα των σχολείων.

– ταυτόχρονα έχουμε 2 νέους νόμους/ νομοσχέδια που αλλάζουν την ζωή και υπονομεύουν το μέλλον των παιδιών μας και σας καλούμε να ενημερωθείτε και να ενημερώσετε με την σειρά σας τους γονείς που συνομιλείτε, χωρίς άλλο απαιτείται η άμεση απόσυρσή τους! Αυτό το αίτημα δεν είναι επίκαιρο;

5. Τέλος, για την παρουσία αστυνομίας, την Πέμπτη 21/1 στο Δημαρχείο με αφορμή την παράσταση των μαθητών.

Οι μαθητές 15μελών και του Συντονιστικού Καισαριανής διάλεξαν να καταθέσουν τα αιτήματα τους στον Αντιδήμαρχο ζητώντας την στήριξή του. Επικοινώνησαν με το γραφείο του που τους ενημέρωσε ότι θα λείπει. Η πενταμελής αντιπροσωπεία μαθητών, παρά ταύτα, επέλεξε να το καταθέσει για να το γνωρίζει ο Αντιδήμαρχος όταν θα τον συναντούσαν. Πηγαίνοντας στο δημαρχείο μετά τα μαθήματά τους, εξεπλάγησαν διπλά. Πρώτον γιατί ο αντιδήμαρχος ήταν εκεί, αλλά δεν μπορούσε να τους μιλήσει ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και δεύτερον είδαν αστυνομική δύναμη να τους περιμένει!! Ημασταν παρόντες και το είδαμε όπως και η γειτονιά. Αυτό γνωστοποιήσαμε ως Ένωση με το Δελτίο Τύπου και πουθενά δεν αναφέρουμε ότι είναι υπαίτια η Δημοτική Αρχή! Θυμίζουμε ότι και σε παλαιότερη διαμαρτυρία στο Δημαρχείο, από γονείς των Νηπίων τον Σεπτέμβρη, υπήρξε αστυνομική δύναμη.

Αναμένουμε την δημοσίευση της απάντησής μας, στο χώρο που μπήκε και η επιστολή σας, ποιός άλλωστε ο λόγος της αποστολής της σε μας, αν όχι η πλέρια πληροφόρηση των γονιών που ανησυχούμε και βιώνουμε δύσκολες και σύνθητες καταστάσεις για τις οικογένειές μας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε και με το ΔΣ του Συλλόγου σας για τα πιο συγκεκριμένα προβλήματα του σχολείου σας, αν δεν τα γνωρίζετε ή αν έχετε άλλη γνώμη.

Υ.Γ. Κύριε Γρύλλη, ως δημόσιο πολιτικό πρόσωπο που είστε, με θέση και ψήφο στις σχολικές επιτροπές, αντιπρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης και σύμβουλος του δημάρχου, συμμετέχετε στην λήψη αποφάσεων που μας αφορούν ως γονείς. Επομένως θα θέλαμε στα  ερωτήματα που θέσαμε παραπάνω τις διευκρινήσεις σας.

Το Δ.Σ της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Καισαριανής.

Translate »