1 Φεβρουαρίου 2021

Άνοιγμα Γυμνασίων| Στο χέρι μας είναι να τσακίσουμε τις αιτίες διασποράς του ιού της ανισοτιμίας, της απαξίωσης, του Κόστους-Οφέλους

Ανοίγουν (και πάλι) τα Γυμνάσια, συνεχίζοντας όμως η κυβέρνηση να εμπαίζει τους μαθητές του Λυκείου που τους διατηρεί σε καθεστώς «ομηρίας» τηλεκπαίδευσης. Το ίδιο έργο το έχουμε ξαναδεί δύο φορές μέσα σε ένα χρόνο (μετά το τέλος της πρώτης καραντίνας και στην αρχή του εκπαιδευτικού έτους 2020-2021) και ετοιμαζόμαστε να το ζήσουμε και τρίτη φορά, με τους ίδιους όρους που ετσιθελικά θέτει η Κυβέρνηση και τις επιπτώσεις αυτών ήδη να τις βιώνουμε εμείς και τα παιδιά μας!

ΤΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ:

·   23-27 μαθητές στην τάξη. Καμία μέριμνα για αναζήτηση κατάλληλων χώρων για διαμόρφωση αιθουσών ή δημιουργίας νέων.

· Μη επαρκές προσωπικό καθαριότητας. Ενώ τον Ιούλιο είχαν προσληφθεί 15 4μηνιτες αφού έληξε η σύμβασή τους τον Νοέμβρη έγινε η πρόσληψη 13. Ενώ η απαίτηση ήταν για 40 θέσεις (διπλή καθαριότητα σε όλα τα σχολεία) διαθέσιμα ήταν μόνο 25 άτομα (!), τώρα θα γίνεται από 23 που σημαίνει ακόμα μεγαλύτερα κενά. (Οι συμβάσεις τους λήγουν τον Μάρτη)

· Δεν υπάρχει καμία μέριμνα για μαζικά επαναλαμβανόμενα τεστ σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και βοηθητικό προσωπικό, ώστε να υπάρχει συντονισμένος και διαρκής έλεγχος της διασποράς

·  Κενά σε εκπαιδευτικούς

· Καμία σύνδεση με την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας για την υγειονομική επίβλεψη των σχολείων.

Η λογική ΚΟΣΤΟΥΣ-ΟΦΕΛΟΥΣ ήταν η αιτία που βιώσαμε μια κατάσταση που όλα ήταν στον αέρα. Μάσκες αλεξίπτωτα, ακατάλληλα αντισηπτικά, δίκτυα που έπεφταν, έλλειψη εξοπλισμού, εκπαιδευτικούς να γίνονται νοσηλευτές, ελλείψεις εκπαιδευτικών, ψυχοκοινωνικές επιπτώσεις στα παιδιά μας κι εμάς, σύστημα υγείας αποδεκατισμένο, μειωμένο εισόδημα, εργασιακές ανατροπές κ.α. Η ίδια λογική φέρνει τον νέο αντιεκπαιδευτικό νόμο  που μπάζει ακόμα περισσότερο την επιχειρηματική δραστηριότητα στην δημόσια εκπαίδευση, δημιουργεί περισσότερα εμπόδια στη μάθησημειώνει τους εισακτέους και καθιστά το Δημόσιο Πανεπιστήμιο πανάκριβο για τις λαϊκές οικογένειες!

Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε, να βρισκόμαστε στο πλάι των παιδιών μας, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, για τη ζωή και τη μόρφωση που τους αξίζει! Για να συνεχίσουν τα παιδιά μας να πορεύονται με ψηλά το κεφάλι! Για να συνεχίσουν να είναι αήττητα από την αδικία!

Τη κατάσταση αυτή μπορούμε να την ανατρέψουμε! Μπορούμε να κρατήσουμε τα σχολεία ανοιχτά και ασφαλή!

Οργανωμένα, συλλογικά, ανυποχώρητα, μέσα από τους Συλλόγους Γονέων, με την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων και τα ανώτερα όργανά μας, Ομοσπονδία και ΑΣΓΜΕ, κάθε γονέας να στηρίξει το κοινό πλαίσιο πάλης με τους Εκπαιδευτικούς και τα παιδιά μας, τους Μαθητές:

ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ:

  • Δύο βάρδιες καθαριότητας ανά σχολείο και να εξασφαλιστεί η μονιμοποίηση του καθαριστικού προσωπικού.
  • Να μοιραστούν τώρα σε όλα τα σχολεία, με επάρκεια όλα τα αναλώσιμα (καθαριστικά, απολυμαντικά, αντισηπτικά κ.α.) χωρίς να επιβαρυνθούν τα ταμεία των σχολείων. Υλοποίηση της απόφασης της Δ.Ε.Π για επιχορήγηση των Σχολικών Επιτροπών με 20.000€ έκαστη.
  • Να ανοίξουν τώρα όλα τα τμήματα που έκλεισαν (1ο & 2ο Λύκειο) για να αποσυμφορηθούν τα τμήματα που έχουν έως και 27μαθητές στην τάξη. Να αναζητηθούν ή να δημιουργηθούν κατάλληλοι χώροι για να αποσυμφορηθούν πολυπληθή τμήματα σε όλα τα σχολεία, όπου υπάρχουν (π.χ. Δημοτικά Βενιζέλου). 15άρια τμήματα
  • Να γίνουν τώρα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών. Να μην υπάρξει άλλη χαμένη ώρα. Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά σε όλα τα σχολεία, σε όλες τις δομές εκπαίδευσης.
  • Δωρεάν επαναλαμβανόμενα τεστ σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και προσωπικό.
  • Άμεσο και κατά προτεραιότητα εμβολιασμό των εκπαιδευτικών

 ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:

  • Καμιά τηλεαπουσία, καμιά τηλεαξιολόγηση.
  • Να εξασφαλιστεί όλος ο τεχνολογικός εξοπλισμός για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την ισότιμη πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ:

  • Αναπροσαρμογή της ύλης ανά τάξη και μείωση της εξεταστέας ύλης. Μόλις ανοίξουν τα σχολεία να γίνει επανάληψη των μαθημάτων που διδάχτηκαν εξ’ αποστάσεως και να ξεκινήσει η ενισχυτική διδασκαλία στα γυμνάσια και η πρόσθετη διδακτική στήριξη στα λύκεια.
  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων! Να είναι στην ευχέρεια του καθηγητή, που εκείνος είναι που γνωρίζει τους μαθητές του καλύτερα από τον καθένα, να καθορίσει την εξεταστέα ύλη και τα θέματα των εξετάσεων.
  • Ορισμός τώρα της εξεταστέας ύλης για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου & καμία αλλαγή στον τρόπο εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
  • Κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση
Translate »