15 Νοεμβρίου 2020

ΠΟΙΟΣ ΗΘΕΛΕ και ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ;

Η Κυβέρνηση ήθελε να κλείσουν τα σχολεία και γι’ αυτό δεν έλαβε κανένα μέτρο και άφησε στοιβαγμένα παιδιά σε 25άρια τμήματα.

Η Κυβέρνηση ήθελε να κλείσουν τα σχολεία και γι’ αυτό δεν αναζήτησε χώρους για την αποσυμφόρηση των τάξεων

Η Κυβέρνηση ήθελε να κλείσουν τα σχολεία και γι’ αυτό δεν προχώρησε σε μαζικά επαναλαμβανόμενα τεστ, σε εκπαιδευτικούς και μαθητές

Η Κυβέρνηση ήθελε να κλείσουν τα σχολεία και γι΄ αυτό προσέλαβε συνολικά λιγότερους εκπαιδευτικούς από πέρυσι

Η Κυβέρνηση ήθελε να κλείσουν τα σχολεία και γι’ αυτό δεν δεχόταν καμιά συνάντηση ούτε με τα συλλογικά όργανα των Γονέων (ΑΣΓΜΕ) αλλά ούτε και των μαθητών (Συντονιστική Επιτροπή) για μέτρα προστασίας της υγείας στη σχολική κοινότητα. Για τον ΣΕΒ όμως βρήκε χρόνο γιατί κι εκείνοι θέλουν να κλείσουν τα σχολεία. Μεγάλο περιθώριο κέρδους στη Παιδεία, όπως και στην Υγεία.

Η Κυβέρνηση ΔΕΝ ήθελε να κλείσουν τα Δημοτικά για να μην αναγκαστεί να πληρώσει επιδόματα, άδειες ειδικού σκοπού κλπ. Όχι γιατί δεν έχει λεφτά αλλά γιατί δε θέλει! Είναι άλλες οι προτεραιότητες.

Οι μαθητές δεν ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία, γιατί δεν θέλουν άλλη μια χρονιά χαμένη!

Οι μαθητές δεν ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία, γιατί το τόσο εύκολο για κάποιους «Μένουμε Σπίτι – ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ», έμεινε στίγμα από την πρώτη φάση.

Οι μαθητές δεν ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία γιατί στερήθηκαν πολλά στην πρώτη καραντίνα.

Οι μαθητές δεν ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία γιατί θέλουν να κάνουν μάθημα και δεν γίνεται. Γιατί το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και οι πλατφόρμες τους δεν λειτουργούν! Γιατί δεν υπάρχουν συσκευές σε όλα τα σπίτια και όσες χρειάζονται για να συνδεθούν όλοι! Γιατί η σύνδεσή τους δεν τους το επιτρέπει και τα οικονομικά της πλειοψηφίας των οικογενειών δεν μπορεί να στηρίξει «πολυτέλειες» οπτικής ίνας! Γιατί ακόμα και το ρεύμα για τόσες συσκευές κοστίζει. Γιατί είναι βαρετό να είσαι μπροστά από μια οθόνη, χωρίς τους φίλους σου δίπλα, χωρίς την τάξη σου, για να κάνεις τα μαθήματα του σχολείου, τη μελέτη σου, τα αγγλικά σου, το μουσικό σου όργανο, το χορό και την γυμναστική!

Οι μαθητές δεν ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία γιατί γνωρίζουν πολύ καλά ότι με τον νέο αντιεκπαιδευτικό νόμο που πέρασαν μες το καλοκαίρι, στα Γυμνάσια και Λύκεια, με τις τράπεζες θεμάτων, με το ακόμα πιο εξεταστικοκεντρικό σύστημα, κάνουν ακόμα πιο δύσκολη την προσπάθειά τους! Απαιτεί περισσότερο ζεστό χρήμα για να τα καταφέρουν και ξέρουν ότι οι γονείς τους δεν έχουν να πληρώνουν! Η ανισοτιμία στην εκπαίδευση οδηγεί στην αποτυχία και δεν ανέχονται άλλοι να προδιαγράφουν το μέλλον τους!

Οι εκπαιδευτικοί δεν ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία γιατί ξέρουν ότι η ζωντανή επαφή δεν αντικαθίσταται! Γιατί είναι παιδαγωγοί και μπορούν να ξέρουν τι είναι ορθό και τι ανορθόδοξο! Γιατί ξέρουν ότι αν βαθύνει η τηλεκπαίδευση το επόμενο βήμα είναι τα ηλεκτρονικά σχολεία για τις απομακρυσμένες περιοχές, για να μην προσλάβουν εκπαιδευτικούς, και αυτό θα έρχεται όλο και ποιο κοντά στα αστικά κέντρα!

Οι γονείς δεν ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία για όλους τους παραπάνω λόγους. Γιατί πηγαίνοντας και γυρνώντας από τη δουλειά τους (όσοι απέμειναν να έχουν δικαίωμα στην εργασία) έβλεπαν ότι η διασπορά δεν είναι γιατί δεν τηρούν τα μέτρα, γιατί φταίνε αυτοί! Θέλουν να τηρήσουν τα μέτρα αλλά μένουν κάποια μόνο εκατοστά στα ΜΜΜ από τον διπλανό τους. Γιατί πήγαιναν στην δουλειά και μάθαιναν ότι υπάρχουν κρούσματα,  όχι όμως από την εργοδοσία, αλλά από τους ίδιους τους συναδέλφους τους που ασθένησαν και ήθελαν να τους προφυλάξουν. Γιατί κανένας δεν τους πλήρωσε τα τεστ και τα έκαναν (όσοι μπορούσαν) μόνοι τους.

Οι γονείς δεν ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία γιατί ξέρουν ότι θα μείνουν στον δρόμο, για να φυλάξουν τα κέρδη τους οι επιχειρηματίες. Γιατί ξέρουν ότι και ψίχουλα να δοθούν θα τα εισπράξουν μετά από 2 μήνες-το ξαναέζησαν και το ξέρουν!

Οι γονείς δεν ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία γιατί δεν μπορούν να πουν στα παιδιά τους δεν έχω να σου πάρω υπολογιστή και ξέρουν ότι είναι γελοιότητα να του πουν αντ’ αυτού «Δες Τηλεόραση, είναι η εκπαιδευτική».

Οι γονείς δεν ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία γιατί η μόρφωση του παιδιού δεν είναι ατομική υπόθεση, γιατί δεν είναι δάσκαλοι, γιατί δεν μπορούν να τα ταιριάξουν όλα αφού αρκετοί κάνουν και τηλεργασία. Γιατί δεν άντεξαν στην πρώτη φάση να λένε στο παιδί τους που τους ζήταγε να παίξουν, ότι δεν μπορούν γιατί δουλεύουν και εκείνο απορημένο να ρωτάει: «Μα πως δουλεύεις, αφού είσαι εδώ;»

Γι’ αυτούς που ήθελαν να κλείσουν τα σχολεία, η ζωή και η υγεία του λαού λογίζεται ως ΚΟΣΤΟΣ! Το ίδιο και η Δημόσια Παιδεία! Όσο εύκολα έκλεισαν νοσοκομεία ειδικά την τελευταία 10ετία, άλλο τόσο εύκολα κλείνουν και τα σχολεία – και όχι μόνο τώρα στην πανδημία (βλέπε συγχωνεύσεις), 10000 νοσοκομεία και Κ.Υ, 3000 σχολεία, μόνο μέσα στην τελευταία 10ετία!

Η Δημοτική Αρχή δεν έκανε ούτε καν το κάτι παραπάνω, απ’ όσα έλεγαν τα πρωτόκολλα λάστιχο!

Η Δημοτική Αρχή δεν έκανε καμιά προσπάθεια να θέσει τη σχολική κοινότητα σε προτεραιότητα.

Η Δημοτική Αρχή δεν έκανε άμεσα απολυμάνσεις στα σχολεία όπου βρισκόταν κρούσμα

Η Δημοτική Αρχή δεν έκανε τα μαζικά τεστ σε μαθητές και το τελευταίο διάστημα δεν έκανε ούτε καν σε εκπαιδευτικούς, αφού ο ΕΟΔΥ δεν προχωρούσε σε αυτά.

Η Δημοτική Αρχή δεν έκανε προσλήψεις στο σύνολο του απαραίτητου προσωπικού καθαριότητας, παρ’ ότι της δινόταν η δυνατότητα.

Η Δημοτική Αρχή δεν έκανε ούτε μισό σχόλιο, ούτε μια καταγγελία για όλα αυτά που της ανέθεσαν και ας μην έχει την αρμοδιότητα!

Η Δημοτική Αρχή έκανε όμως μεγάλη προσπάθεια να σπιλώσει γονείς και μαθητές που αναδείκνυαν τα παραπάνω, αλλά δεν τα κατάφερε!

Για κάποιους Δήμους οι επισκευές στις τουαλέτες, τα βαψίματα στα σχολεία, οι επισκευές κ.α, για τις Κυβερνήσεις τα παγουρίνο, οι υπολογιστές, οι πλατφόρμες, οι δρόμοι, οι ΜΚΟ κ.α, είναι πρώτη προτεραιότητα και τα «χώνουν» χοντρά στις διαφημιστικές καμπάνιες για να τα αναδείξουν. Γι’ αυτούς που ήθελαν λοιπόν να κλείσουν τα σχολεία και για αυτούς που δεν έκαναν τίποτα, μόνο οι χορηγίες και οι προσφορές είναι άξιες λόγου και παινέματος!

ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ Η ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΣΤΟΣ.
ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ Η ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΡΔΗ.
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΦΤΩΧΙΑ, ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ!

Για το διάστημα που τα σχολεία παραμένουν κλειστά απαιτούμε:

●      Μείωση – προσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις. Να επαναδιδαχθεί η ύλη που «προχώρησε» στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όταν θα ανοίξουν τα σχολεία.

●      Μη προσμέτρηση των απουσιών των μαθητών εφόσον δεν εξασφαλίζονται καθολικά τα τεχνολογικά μέσα. Ειδική μέριμνα για δια ζώσης κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών που θα δημιουργηθούν (ενισχυτική διδασκαλία, φροντιστηριακά μαθήματα κ.τ.λ.)

●      Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των Δημόσιων Σχολείων.

●       Με το άνοιγμα το σχολείων να εφαρμοστούν όλοι οι όροι και οι προϋποθέσεις που από τη πρώτη στιγμή θέταμε, ώστε να μην υπάρξει ένας δεύτερος κύκλος χαμένος. Παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί κλεινόμαστε πάλι στο σπίτι! ΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΣΑΣ!

ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ!
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΠΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΤΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ!

Το αμέσως επόμενο διάστημα προχωράμε σε Τηλεδιάσκεψη με θέμα: «ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΛΕΙΣΑΝ, ΠΟΙΟΣ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ» και θα ενημερωθείτε σχετικά με το πότε θα πραγματοποιηθεί καθώς και για το link για τη συμμετοχή!

Translate »